شیلنگ بخاری 206، شیلنگ های لاستیکی هستند که مایع خنک کننده موتور را به و از هسته بخاری، که رادیاتور کوچکی است که گرما را برای کابین تامین می کند، به گردش در می آورد.
آنها معمولاً از موتور تا فایروال گسترش می یابند، زیرا هسته در داخل داشبورد خودرو قرار دارد.
شیلنگ های بخاری نسبتاً ارزان باید در شرایط خوبی نگهداری شوند تا از نشتی یا پارگی که خنک شدن موتور را به خطر می اندازد، جلوگیری شود.
برای قرار ملاقات کمی دیر در حال رانندگی هستید که بخار از لبههای کاپوت بالا میآید.
ماشین شما به تازگی شیلنگ بخاری را منفجر کرده است و مایع خنککننده در حال تبخیر است که روی موتور داغ تخلیه میشود.
خوب، ما نمیتوانیم کاری کنیم که شما احساس بهتری نسبت به اتفاقی که اخیراً رخ داده است داشته باشید، اما میتوانیم به شما کمک کنیم در مدت زمان معقولی به جاده بازگردید.
اگر ماشین شما بیش از 6 سال سن دارد، بدون شک شیلنگ های رادیاتور و بخاری روزهای بهتری را به خود دیده اند.
دفعه بعد که در فروشگاه لوازم خودرو هستید، یک کیت حاوی یک جفت شلنگ بخاری مانند تصویر نشان داده شده و یک جفت گیره بردارید.
این کیت هزینه زیادی ندارد و یک بیمه نامه خوب است.
فقط مطمئن شوید که یک چراغ قوه، یک چاقوی جیبی و یک سری پیچ گوشتی نیز به همراه دارید
شیلنگ های بخاری خودرو هم در سیستم خنک کننده موتور و هم در سیستم کنترل آب و هوای داخلی گنجانده شده است.
پمپ آب، مایع خنککننده مایع را از طریق موتور و اطراف محفظههای احتراق به گردش در میآورد تا اجازه خنکسازی قسمتهای داخلی موتور را بدهد.
در حالی که ترموستات مایع خنک کننده بسته است، مایع خنک کننده مایع در داخل موتور گردش می کند تا زمان گرم شدن سریع تری را فراهم کند.
بسیاری از خودروها از یک سیستم شیلنگ بای پس استفاده می کنند که به مایع خنک کننده گرم شده که در موتور گردش می کند اجازه می دهد تا از طریق شیلنگ های بخاری وارد هسته بخاری شود.
طراحی سیستم به این صورت به کاربر اجازه می دهد تا هوای گرم را قبل از رسیدن موتور به دمای کار دریافت کند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.