در آسیا، چمدان سامسونت مصرفکنندگان روی به حداکثر رساندن حجم و عملکرد بسیار متمرکز هستند، در حالی که تا حدودی سبک آگاه هستند. در آمریکای لاتین، مصرفکنندگان مکزیک/آمریکای مرکزی به سمت ترجیحات آمریکای شمالی گرایش دارند، در حالی که مصرفکنندگان آمریکای لاتین جنوبی محصولاتی را که مطابق با ترجیحات اروپایی هستند ترجیح میدهند.
در هر منطقه، سامسونایت توانایی پاسخگویی به همه این سلایق و ترجیحات مختلف را دارد. همچنین شایان ذکر است که Tumi توسط یک ساختار مدیریت غیرمتمرکز مشابه اداره میشود که ادغام را بسیار آسانتر میکند.
تخصیص سرمایه: از طریق هر دو مدیر عامل، تخصیص سرمایه کسب و کار بسیار قوی بوده است. Samsonite به طور استراتژیک جریان نقدی آزاد اضافی را برای رشد هوشمندانه کسب و کار به کار گرفته است. این شرکت در بازار کولهپشتیهای معمولی با قیمت رقابتی یا بخشهای ارزش بار در آمریکای شمالی/اروپا گسترش پیدا نکرد.
تنها گسترش Samsonite در بخش ارزش بازار در آسیا اتفاق افتاده است، جایی که این شرکت امیدوار است که مصرف کنندگان سطح ابتدایی را زود جذب کند و با افزایش درآمد، آنها را در زنجیره قیمت بالا ببرد.
درعوض، سامسونایت پول نقد را برای به دست آوردن برندهای خاص، که بتواند توزیع موجود، توانایی های بازاریابی و تحقیق و توسعه مجدد خود را برتر، و دانش محلی بازارهای بین المللی در خطوط تولید با ارزش ویژه برند برتر به کار گیرد، به کار انداخت. یک مثال عالی Gregory، تولید کننده کوله پشتی های فنی ممتاز در فضای باز است.
گرگوری، یک برند آمریکایی مرکزی، در عرض 3 سال از عدم حضور بین المللی به بیش از 30 میلیون دلار فروش رسید، در حالی که فروش داخلی از 5 میلیون دلار به 15 میلیون دلار از 2014-2016 سه برابر شد.
سامسونایت همچنین این مدل را در High Sierra که بخش متوسط کوله پشتیهای فضای باز را اشغال میکند، اعمال کرده است و در اولین دوره استفاده از این مدل برای آخرین و مهمترین خرید خود، Tumi است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.